Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Robin kimlerle konuşmak istemez

Uzun süredir blogumla ilgilenemiyorum. Ayıptır söylemesi photoshop öğrendim hele şükür kendimi geliştirmek için resimlerle oynayıp oynayıp duruyorum =) bide Batman’im var o koca adam =) neyse artık bir bakma zamanı geldi blogspotuma bu uzun sürede ne mi oldu diye sorarsanız 2 kişiye eşcinsel olduğumu söyledim =) Batman ile olan ilişkilerimi geliştirdim =) birazda hareketli aksiyon dolu olaylar yaşadım xD neyse biraz olsun duruldu gibi hayatım..
Neyse geçenlerden kalma bir yazım vardı onu buldum bugün onu paylaşmak istedim sizinle bu hafta =)

Robin kimlerle konuşmak istemez

1 burnu Kaf dağında olanlarla konuşmam artist sanıyorlarsa kendilerini asıl artist burada :P

2 konuşmayı bile beceremeyen tiky arkadaşlar var dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum aynı ülkede farklı dili konuşuyoruz sanki

3 konuşmalarına kaşar ruhlarını oldukça yansıtan arkadaşlar onlarla da konuşamam zaten onlarla konuşurken bir koku bir koku nerden gelir hiç anlamam :D:D (saten küresel ısınma da başladı kolay gelsin onlara bakalım ne yapacaklar :D )

4 muhabetine doyum olmayan arkadaşlar var mesela çok severim onları ama bir çeneleri düştü mü topla topla bitmiyor bide bunların yanı sıra çok felsefik olanları da var onlarıda hiç sevmem mesela hep anlatırlar çok görmüşler çok geçirmişler ya abi geçirdiyseler sana geçirdiler bana değil ya hepsini duymak zorunda mıyım aaa insanın azıcık özeli olur dimi ama ayıp ayıp :D

5 bide hande yener gay ikonu olduktan sonra Pinokyo’ya çok özenen arkadaşlar var ve cidden harbi Pinokyo olsa burnundan Türkiye’nin 1 yıllık odun ihtiyacını karşılayacak tipler var onları da hiç çekemiyorum mesela

6 msn de sitede profillerine götü kaşınsa hemen kişisel iletisine yazan tipler var onları anlatmak bile istemiyorum abi bana ne senin her başına gelen saçma salak olaydan ya

Bide her ota boka gülebilme gibi oldukça sinir bozucu özelliklere sahip tiplerler var sanki Pollyanna elinde bir çiçek sepeti ile kafasında kurdelesi eksik abi ya Türkiye de yaşıyoruz abi acınacak haline mi gülüyorsun devamlı anlamıyorum ki

Peki Robin kimle konuşmayı sever =) Robin şu aralar sadece Batman’iyle konuşmayı seviyor valla =)başka kimseyi dinlemiyor takmıyor kulaklarını kapatıyo gerektiği zaman cevap veriyor =)

2 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

batmaninle bir ömür konuşman dileğiyle mutlulk hep yanınızda yörenizde olsun..
yüreğinle kal..

Yorum Gönder