Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Robin’e göre en havalı 5 meslek

1) Büyük Adam : nasıl bir meslek olduğunu hiç anlamamışımdır. Bu yaşıma geldim hala sen büyük adam ol diyorlar bana büyük adam ne iş yapar Allah aşkına hiç öğrenemedim sormaya utandım hep. Anladığım kadarıyla çok havalı bir meslek. Çocukluğumdan beri duyduğumdan dolayı en havalı meslekler listesinde 1. sırayı layık gördüm. Ben büyünce büyük adam olacağım herkesi her şeyi satın alacağım.
2) Süper Kahraman : süper kahramanlık zor zanaat. Suçlularla bir çekiş bir dövüş bide kimliğini saklamak falan bol atraksiyon dolu bir meslek. Örümcek adam falan gibide böyle duvarlara da tırmanamıyorum ne yazık ki ben. Tırmansam da yine Batman’nin yardımcısı Robin olurdum. Sokaklara Batman’im ve yeşil taytımla korku salardım
3) Adli Tıp Doktoru: Otopsi yapmak. Ölmüş bir insandan bilinmeyenlerin cevabını almak. Ölülerle aynı ortamda kalmak lakin ruhunun canlılığını yitirmemek. En azından yitirmemeye çalışmak. Hep ilginç gelmiştir bana kulağında kulaklıklarla ölüleri doğramak sonuçlar elde etmek. Ölmeden önce yapmam gereken 100 şeyden biri olmalı bence. Bir otopsiye katılmak gerek.
4) Striptizci : En havalı mesleklerden biri bence. Bedenini sergilemek yürek ister sergilediğin bedenin ilgi uyandırması fizik ister bunu bir sanat eseri gibi sergilemek ise yetenek ister. Yabancı ülkelerde 3. sınıf barlarda değil de daha kaliteli yerlerde yapılan striptizden bahsediyorum bu arada ben. Figürlerin vücutta ki bir ritim gibi görünmesi. Elbiseleri salağına çıkartmak değil de tüm elbiselerin kayarcasına vücuttan akması. Kendi kaybetmiş gibi görünmek ama tamamı ile kendine hakim olmak.
5) Kalp hırsızı: bir insanın kalbini çalanlar hep ilgimi çekmiştir. Kalbi çalındıktan sonra kalbin sahibi yaşamaya devam eder en azından yaşıyormuş gibi görünür. Ben birinin kalbini alsam o kişi ölür herhalde elime falan hep kan bulaşır. Aldıktan sonra eline kan bulaştırmamak şahsı yaşatmaya devam etmek büyük başarı ister. Bu yüzden en havalı mesleklerden biridir bence kalp hırsızlığı. Alsalar alanının haberi olur aslında yokluğunu hisseder ölür. Belki de çalındığından dolayı yokluğunu fark edemiyorlar o yüzden yaşıyormuş gibi davranıyorlar kalpleri çalınanlar. İçlerindeki boşluğu hissediyorlar lakin içerden gelen ses onları yanıltıyor. Peki bu havalı mesleğin sahibi çaldığı kalpleri ne yapıyor? Çaldığı kalbin sahibinin onu devamlı hissettiği gibi oda o kalbin sahibini hissediyor mu? Hep merak etmişimdir. Bu muamma dolu meslek içinde barındırdığı sırlar yüzden en havalı mesleklerden biridir benim için.

7 yorum:

Aslısın dedi ki...

O büyük adam mevzusunu çözersen bana da haber ver lütfen.
Diğerlerine kesinlikle katılıyorum. Bir de meslek grubu sayılmasa da ev kadınını eklemek istiyorum, olmak istediğim şey olduğu için, büyük adam olunca :)

robin dedi ki...

büyük adamların tam olarak naptıklarını bulamadım ama adından anladığım kadarıyla boyları 180'den uzun olsa gerek kolay kolay herkes olmaz büyük adam allah vergiside bişeyler olacak :D
benim ev kadını olma ihtimalim olmadığından evgayi olabilirim ancak bu yazının devam niteliğinde bi yazı yazarsam ev kadını veya ev gayine kesin yer vericem =)

Aslısın dedi ki...

Bence de ver, hatta ol, inan değer :)
Ben aslında ev hayvanı da olabilirim, o daha mı iyi ne :)

obez ve şişman bir sevgi dedi ki...

olmak istediğim ve en havalı meslek fahişelik ve seks köleliğidir

bad-ı saba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bad-ı saba dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
robin dedi ki...

aslı
söz denicem :D
en havalı 5 hayvanı yazsam daha iyi olacak sanırım :D

mehmet akif
striptizcilik daha havalı öyle her önüne verdikten sonra bi değerin kalmaz kölelik felan bana ters ''beni sev ve bana itaat et'' felan hep yalan idare etmesini bilmeyene itaat olmaz :D

bad-ı saba
180 olayı sadece kıstas öyle herkes büyük adam olamaz. Olsaydı bizim bakkal hüseyin amca büyük adam olurdu 1.90 yakın boyu var ama kücükcük bakkalı var kendi bile sığmıyo içine.

Yorum Gönder