Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

4ü 1 arada !!


Güzellik, yetenek, şans ve para bu dördüne sahip insanlardan hep nefret etmişimdir. İnsan birini es geçer di mi ? 4ü 1 arada da olmaz ki ! insan yanlarında uç noktatada bi psikolojik çöküntü yaşıyo. Katologlardan fırlamıs gibi bi yüz ve fizik. Sonra sahip oldukları harika bir yetenek (cok güzel bi ses yada harika bi tiyatrel yetenek gibi ).. Güzelsen ve yetenekliysen sana her kapı açılıyo bide bunları kullanmayı bilince tam oluyo bende olsam bende kullanırım açıkçası .. Bunlar yetmezmiş gibi üstüne şanş ve para ekleniyo ya o zaman çıldırıyorum işte sanki çok ihtiyaçları varmış gibi. Durup insan kendine söyle bir bakıyo o zaman.. ve söylenmeye başlıyo
- Benim ne hakkım var sokakta gezmeye !
- Ben kim sokaga cıkmak kim
- Ben insan mı oluyorum ?
- Lanet olsun !
- Lanet olası cıktığın katolog sayfalarına geri dön !!!!!!!!!
- Tanrım böyle insanları benim gibi kullarına bi hiç oldugumuzu hatırlatmak için mi yaratıyosun?
- Kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç kaç!!!!!! Uzaklaş daha kimseyi görmek felan istemiyorum !!! odamı istiyorum ben sessiz sakin aynam ve ben !!!!!!!

Oysa ki o gün ne kadar güzel başlamıştır içinde güzel bi hisle uyanmışsındır belki de.. Yüzünü yıkarken aynada kendine o kadar güzel görünmüşsündür ki içinden Allahım ne kadar güzelmişim ben dersin kendini yeni keşfetmişsindir sanki .. Saçını yaparsın yaptıkça güzelleşirsin o an aynayla kavgan durmuştur o gün yüzün ışıldar bi başkasısındır o gün belkide .. Kendini klonlayıp ona inceden inceden yazılmayı bile aklından geçirirsin … Sonra sokağa çıkarısın sanki etrafta kameralar vardır. Değişik açılardan poz alıyolardır o gün. Kendine öz güvenin tavandır yürüyüşün diklesir hareketlerinden bir öz güven akar sanki o an bi filmin içersindesindir . Ve sonra karşına o çıkar ‘’4ü 1 arada’’ sana mükemmel olmadığını hatırlatır. Kullağında bi camın parçalanma sesini duyarsın işte o kırılan öz güvenin sesidir . En güzel hallinle bile o kadar vasatsındır ne yaparsan yap güzel olamıcaksındır. Aklına sokman lazım! daha sokakta dolaşmak istemezsin bile içinden söylenmeye başlamışındır o an ! Evin yollunu tutmuşsundur eve girince odana kapanırsın aynayı karşına alırsın ne söylersen söyle sana ses çıkarmaz ama daha kötüsünü yapar sana aynaya baktıkca burnun büyür yüzündeki izler derinleşir saçın dökülür çirkinlesir cansızlasır.. Teninin, gözünün rengi batar sana !Ayna sabah verdiklerini geri alır senden sanki …. Ve aynayla ki monoloğun başlar bu sefer

- Hani sabah güzeldim
- Hani saçlarım güzeldi niye yalan söyledin ki ?
- Bu tipe kim bakar söyle bana
- Senden nefret ediyorum !
- Niye saclarım daha güzel değil ? nie dudaklarım bu kadar ince ? nie yüzüm bu kadar yuvarlak ? niye tenim esmer ? niye burnum büyük ? Niye? Niye? Niye?
- Söylesene! niye konuşmuyosun ?
- Arrrrgggghhhhhh !!!!!!
Yatağına uzanırsın düşünmeye başlarsın konudan konuya dalış yaparsın vurgun yersin bi anda kafan sersemlemeye başlamıstır ilk nefes aldığın an durulduğun an uykuya dalarsın ....

2 yorum:

bad-ı saba dedi ki...

ne diyeyim valla ne düşünüyorsam yazmışsın daha ne olsun!!!kalemine sağlık.

robin dedi ki...

teşekür ederim ...
bi de bana sor millet yakışıklı görünce asılıyo ben ağlamak istiyorum

Yorum Gönder