Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

Robinsel anormallikler

Her insan anlam veremediği ama alıştığı davranış ve saçma sapan haraketleri vardır .Belki herkeste olmayabilir ama coğunlumuzda vardır yada kendimi kandırıyorum azınlık bi kısım böyle haraketlerde gösteriyor olabilir .Ama robin olarak anormal davranışlarında double anormal versiyonunu sergilemekteyim bugün size 24 saat içersinde gösterdiğim davranışları anlatacağım .

1) Robin yataktan kalktıktan sonra evin bütün odalarında zombi gibi dolaşır bişe arıyo görüntüsü vardır ama aslında ne yaptığını bilmez. Odalara bakarken bişeyler kesfetme duygusu vardır içinde .Lakin evde ne içi dolu bi hazine ne de bi antika vardır herşey aynıdır .

2) Ağızında diş fırçası ile üsttünü giyinmeye çalışır. Her sabah ikinisini de ayrı ayrı yapmak aklına gelmez

3) Yolda yürüken sağ ayağını sol ayak bileğine çarpma yetisine sahiptir . Bu yüzden yazın short veya kapri giyindiğinde ayağında soyulmalar görülür.
Sol ayağı düz sağ ayağığı ise içe dönük yürür .
Ayrıca evde genelde parmak ucunda yürür .

4) Koltukta oturmayı beceremez ya ayağının altında bişey olacak yada uzanacak .

5) Kedileri ve kuşları sürtük ve orospu diyip sever özellikle kedilere sürtük demeye bayılır.
Dip not: simsisyah, açık renk parlak gözlü bi kedim olsun istiyorum adınada sürtük koymak istiyorum =)

6) Hiçbir normal arkadaşı yoktur normal arkadaş edinmeyi beceremez .Ve arkadaşları ile bir araya gelince saçmalamaya bayılırlar ..
7) Uykusu yoksa oda arkadaşlarının uykusunu kaçırıp sonra yatıp uyumaya bayılır (A)

8) Okulda ilk 10 dk ders dinler sonra canı sıkılınca cinayet , polisiye ve mitilojik kitaplar okur. kitap okurken hoca ona ters ters bakarsa sanki o haklıymış gibi oda hocaya ters ters bakar.

9) Dışarı çıkacağı zaman saçına fön çektikten sonra beğenmeyince sinirlenip aynayla kavga edip sonra saçlarını bozup dağıtıp öyle dışarı cıkar.

10) Aldığı aburcuburları reklamlarda gördüğü şekilde yemeye calışır her tutku yiyişinde şer-gü-zeşt der fakat reklamdaki dağılma dedikleri olay gerçekleşmeyince içine bi üzün kaplar .. browniyi hayvan gibi yemeye girişip yüzüne dagıtmaya çalışır fakat hiçbir zaman başarıya ulaşamaz reklamdaki kıza gıpta eder . Ve bunları tekrar tekrar denemekten bıkmaz.

***

Ve yazımı bitirmeden önce gecen sene blogumla ilgilenmediğim zamanlarda meydana gelen bi okul anımı paylaşmak istiyorum.

Okulda ortak sınavların başladığı zamanlardı. Ortak sınavlar alınan bi yönetmeliğe göre ilk saat yapılıyodu. Bende sabahcıyım her sabah kalkma problemi yaşarım ki öğleciyken bile bu problemi yaşardım geceleri sabahladığım için .. bir Çarşamba günü ilk saat ortak sınav bende geç kaldım her zaman ki gibi sınıfa dersin bitmesine 20 dk kala girdim hocaya baktım

Robin :: aaa sınav mı vardı?(sanki sıralarda ki sınav kagıtlarını görmüyorum bu tarz anlamsız sorulara gıcık kapmama rağmen bende söylemiş bulundum o an ) unutmuşum hocam yha …

Hoca:: al şunu cabuk cözmeye başla ( heryere çekilebilecek bi cümle fakat konuyu sapıtmanın manası yok )
Robin :: hönk ? ??
Hoca :: şurdaki boş yere geç kopya çekmeye çalışma 20 dakikan var
Robin:: tamam hocam
***
2 hafta sonra aynı gün yine birinci saat ortak sınav bu sefer robin sınıfa son 5 dk kala girer.

Robin :: hocam yine mi sınav yha … ( ikea reklamı gibi olduğunun farkındayım ama cidden aynen böyle oldu )
Hoca:: oğlum sen bunu alışkanlık haline getirdin al bunu çabuk cözmeye başla son 5 dk hadi
Hoca sınıftan herkesi cıkarır ayriyetten tenefüsü robine verir kağıdı doldursun diye .
Tenefüsün 5. Dk sında
Robin:: hocam daha yapamıyorum zaten bilmiyorum daha cözmeme gerek yok kağıdımı alın en iyisi
Hoca :: peki oğlum . der robinin yanına gelir kağıda göz atar
Hoca:: robin bi 9. Soruyu yapamadın ne ara yazdın bunca seyi bırakta daha yapma yani der şaşkın bi şekilde sınıftan çıkar

***

1. Sınav notu 72
2. Sınav notu 64

0 yorum:

Yorum Gönder