Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......

vatan şairi


mükremin yılmaz 46 yıldır şiir yazıyor. bu şiiri geçmişte birlikte olduğu Şefika hanıma ithaf etmiş.

uzunca zamandır görmeyeli seni,
bir başka kadın bir hoş olmuşsun.
kollarıma alıp da sarmayalı seni,
beyaz peynir gibiydin, kaşar olmuşsun.


Zaten bir bana şiirler yazılamadı allah kahretmesin x) yada Şefika hanımı düşününce şanslıda sayılabilirim... Posta gazetisine sonsuz teşşekürler Türkiye'nin en fazla okunan gazetesi yurdum insanıyla pardon vatan şairlerimizle olsun haydar dümenimizle olsun ne bilim magazin sayfasıyla olsun... tek kelimeyle muthiş !

4 yorum:

eol dedi ki...

ay yunus ne ya böle depresif haldesin :D bi ankaralı turgut dinle ne bilim bi kolbastı oyna aa a böle şiirler fln ne nerde yaşıosun sen mısır da mı çin de mi :D danimarka da mı hollanda da mı :D sana yorganda kene var şarkısını armaan ediorm :D:D

robin dedi ki...

erolcum sağol cnm burda genelde robin diye kullanıyodum xD daha esrarengiz takılmayı tercih ediyodum ... neyse mısır olayını bilerek damarına bastığının farkındayım batmane hatırlatacam olayı haberin olsun konuşmayada alıcam seni (almama gerek yok aslında anladın sen onu :D ) neyse erol bayıra karşı yatır beni tırmala tırmala kaşı beni cnm xD hatta yukardaki şiiri sana armağan ediyorum :D

eol dedi ki...

hmm ozaman öle olsun robin :D

ksfno1 dedi ki...

vallaha süper şiir :)

adam lafı iyi koymuş

Yorum Gönder